ARNICA İLE EVDE HAMBURGER KEYFİ (Hindi Burger)

Uzun zamandır almayı düşündüğüm Arnica Prokit 444 Plus Mutfak robotuma kavuştum.Küçük doğrayıcıları evde köfte yapıcam diye bozunca en iyisi bir mutfak robotu dedim ve artık hem katı meyve sıkacağı , hem doğrayıcı,hem blender ve daha pek çok fonksiyonu olan Arnicama kavuştum.İlk yaptığım şeyde tabiki evde hamburger keyfi için hindi kıyma yapmak oldu, aslında Arnica'nın evlerde kıyma yapmak içinde bir ürünü var ama ben mutfak robotunu tercih ettim diğer özelliklerinden dolayı bu arada sizlerde almayı düşünürseniz 150-200 tl arası fiyatlarda her yerde bulabilirsiniz.

Gelelim tarifime 
 
MALZEMELER
600 gram hindi but sote
1 orta boy soğan
1 su bardağı galeta unu
1 adet yumurta
tuz , karabiber , kimyon , pulbiber
6 adet hamburger ekmeği
5-6 adet kornişon turşu
domates
Ketçap ve mayonez

YAPILIŞI
Hindi soteyi robotun içerisine alıp kıyma haline getiriyoruz, içerisine baharatlar , soğan, galeta unu ve yumurtayı ekleyip güzelce karışmasını sağladıktan sonra 5-6 saat dolapta dinlenmeye bırakıyoruz.Cevizden biraz daha büyük parçalar alıp iri köfteler yapıyoruz , az yağda kızaran köfteleri ekmeklerin arasına koyup domates , turşu , ketçap, mayonezle süsledikten sonra kızarmış patates ve ayran ile servis ediyoruz.
Buyrun size evde fast food keyfi ama içeriğinde ne var ne yok size ait sağlıklı fast foodlar hazırlamak için Arnica müthiş oldu.Bundan sonraki hedefim yine bir köfte türü bakalım ne yapacağım
Takipte kalın
Afiyet Olsun Sevgiler

Yorumlar